Grupa sa sjedištem u Stockholmu izvijestila je tako da je u razdoblju od ožujka do svibnja ostvarila neto dobit u visini 5,22 milijardi švedskih kruna (745 milijuna dolara), u usporedbi sa 4,3 milijardi kruna u istom tromjesečju lani.
Prihodi su se popeli na gotovo 37 milijardi kruna, u odnosu na 32,4 milijardi u istom tromjesečju prošle godine, zahvaljujući snažnoj prodaji proljetnih kolekcija.
Visoka cijena pamuka, koja je smanjila dobit u prethodnom kvartalu, stabilizirala se u drugom tromjesečju, što je pomoglo grupi da zadrži bruto maržu na razini prošle godine, od 61,7 posto.
Grupa je također priopćila da u drugoj polovici godine planira pokrenuti prodaju preko interneta u Sjedinjenim Državama, a u sljedećoj godini trebala bi pokrenuti i novi lanac trgovina "& Other Stories" u kojima će prodavati nešto skuplju i kvalitetniju odjeću.
"Naši su kupci dobro reagirali na proljetne kolekcije, što se vidi u povećanju našeg tržišnog udjela u maloprodaji odjeće iako su prilike na tom tržištu i dalje izazovne," kazao je izvršni direktor Karl-Johan Persson, dodajući da će tvrtka ustrajati u planovima da do kraja ove godine otvori 275 novih trgovina, i da se proširi na nova tržišta u Bugarskoj, Meksiku, Latviji, Maleziji i Tajlandu.
U prvoj polovini tekuće poslovne godine H&M je otvorio ukupno 119 novih trgovina, a 11 ih je zatvorio. Ukupno sada u svijetu ima 2.575 trgovina.