Novu lokaciju obišli su danas voditelj podružnice Zagrebparking Robert Mišeta i predsjednik Uprave Zagrebačkog holdinga Ivo Čović.
Voditelj podružnice Zagrebparking Robert Mišeta pojasnio je da su morali iseliti sa stare lokacije u Strojarskoj, zbog povrata zemljišta crkvi, jer tamo započinje izgradnja novoga stambeno poslovnog objekta. Stoga je odlučeno da se zbog smanjenja troškova deponij premjesti na zemljište u vlasništvu grada, ali da se omogući i pristup građanima, budući se u blizini nalazi javni gradski prijevoz.
Mišeta je dodao da je nova lokacija na Velesajmu otprilike iste veličine kao i stara u Strojarskoj te da može primiti oko 150 vozila na 5.000 četvornih metara. "Pauk služba nije jedna od popularnijih holdinških podružnica, no vrlo je bitna za funkcioniranje grada i javnoga prijevoza", istaknuo je Mišeta, napomenuvši da se dnevno premjesti oko stotinjak vozila.
Predsjednik Uprave Zagrebačkoga holdinga Ivo Čović izrazio je uvjerenost da će građani biti pažljiviji pri parkiranju te dodao kako je lokacija na Velesajmu privremena i da se traga za povoljnijim rješenjem na pravcu Vukovarske do Heinzelove ulice. Zahvalio je Crkvi na ustupanju prijašnje lokacije u Strojarskoj na višegodišnjem korištenju bez naknade.
Što se tiče funkcioniranja "park&ride" sustava (koji omogućuje parkiranje u Paromlinskoj ulici po povlaštenoj mjesečnoj cijeni od 100 kuna uz predočenje ZET-ove pokazne karte), u petak je bio prvi dan, popunjenost je bila polovična, jer građani još trebaju ishoditi dokumentaciju i očekujemo da će uskoro popunjenost biti gotovo potpuna, rekao je Mišeta odgovarajući na novinarski upit.
Pojasnio je da je trenutno opcija samo mjesečna karta te da se radi na sustavu koji bi omogućio dnevnu ili tjednu, ali da to još treba dogovoriti s Gradom oko pitanja cijene, načina izdavanja i prodajnih mjesta. No, najbitnije je za one koji koriste javni prijevoz i osobna vozila u Gradu Zagrebu da imaju i tu mogućnost pa im je na parkiralištu u Paromlinskoj na raspolaganju oko 550 parkirnih mjesta. Sustav "park&ride" ne donosi nekakvu dobit, budući je prosječna dnevna cijena parkiranja oko pet kuna, no prvenstvena je namjera da se smanji promet u središtu grada, odnosno da se vozila ostavljaju na rubnim zonama grada i što više koristi javni gradski prijevoz, kazao je Mišeta.