Zahvalivši gradonačelniku na razumijevanju za probleme biciklista i prilici da iznesu svoje prijedloge, predsjednik Sindikata biciklista Marko Gregović naglasio je kako su svjesni kvalitetnih pomaka unatrag deset godina u biciklističkom prometu, ali da ima dosta toga što bi se još moglo učiniti.
Prijedlozi biciklista u cijelosti su prihvaćeni te je dogovoreno da će se, u skladu s propisima, legalizirati vožnja bicikala po nekim površinama na koridorima u pješačkoj zoni, ali uz ograničenje brzine do 5 km/h. U gradskim četvrtima, stambenim kvartovima gdje nema potrebe za velikom brzinom, uspostavile bi se tzv.„zone 30“ s ograničenjem brzine do 30 km/h.
Također je dogovoreno da će se sustavno dopunjavati postojeće staze kao i parkirališta za bicikle, te da će se razmotriti mogućnost uređenja tzv. biciklističke magistrale, a za realizaciju bi se koristila postojeća infrastruktura.
Gradonačelnik Bandić potpisao je Seviljsku deklaraciju o prednostima bicikla kao transportnoga sredstva, a podržao je i aktualne projekte „Mobil 2020“ i osnivanje Nacionalne koordinacije hrvatskih biciklističkih udruga.