Na festivalu se, uz ostalo, raspravljalo o društveno odgovornom poslovanju potaknutom pitanjem je li to samo običan PR alat za uljepšavanje slike o kompaniji. Sudionici rasprave na to su pitanje odgovorili negativno, pa je tako glavni direktor Hrvatske udruge poslodavaca Davor Majetić ustvrdio da je društvena odgovornost zapravo svjetonazor, dok za regionalnog direktora za odnose s javnošću Coca-Cole Sandra Baričevića društvena odgovornost nisu samo donacije nego taj aspekt poslovanja treba promatrati kroz prizmu održivosti.
Širenjem koncepta društvene odgovornosti kompanija sa Zapada i na području regije jača trend kažnjavanja tvrtki koje nisu društveno odgovorne, smatra direktorica agencije Premisa Violeta Colić. To, rečeno je, dovodi do pada proizvodnje i pada potrošnje proizvoda društveno neodgovornih kompanija.
Kako se čulo na panelu na temu "Puno lipih stvari, al ne smin reć", industrije kojima je oglašavanje vrlo ograničeno ili čak onemogućeno prisiljene su biti inovativnije i kreativnije u komunikacijama. Duhanskoj industriji tako su sada u središtu pažnje korisnička iskustva, a ne klasični slogani, dok se pivarska industrija veže uz nogomet, s obzirom na to da je, kako je rečeno, "loptanju privrženo 88 posto pivoljubaca".
"Duhanska industrija je legalan posao, stoga se o njezinu mjestu u društvu mora povesti dijalog koji ne bi smio biti kao sada, diskvalificirajući", istaknuo je direktor odnosa s javnošću Adris grupe Predrag Grubić.
Konferencijski dio Weekend Media Festivala zatvorili su kreativni direktor američke televizije CBS Sports i dobitnik 21 nagrade Emmy Pete Radovich te izvršni direktor sportske konferencije najvećeg urbanog sveučilišta na svijetu CUNYAC-a Žarko Zak Ivković. Dotakli su se i noviteta koji se koriste u medijima, posebno Twittera koji je Radovich usporedio s otvorenim mikrofonom. Ivković je upozorio da ta društvena mreža ima mnogo prednosti, ali i mane, od koji su najveće nemogućnost filtracije objava te nedostatak kontrole.
Predavači su govorili i o odgovornosti i posljedicama nesavjesnog izvještavanja u medijima. U Americi krivo objavljena informacija nosi posljedice pa tako redakcija objavljuje ispriku, a novinar dobiva otkaz za razliku od Hrvatske, rečeno je. Nezamislivo je u Americi nekog plagirati ili iznijeti neprovjerenu informaciju, a da se pritom novinar izvuče bez posljedica, ali i takvi slučajevi se događaju, rekli su američki predavači.