Taj vlasnik lanca trgovina odjeće brenda Zara u šestomjesečnom razdoblju zaključno s lipnjem ostvario je neto dobit od 717 milijuna eura, što je 14 posto više u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.
Neto prihodi od prodaje porasli su 12 posto, na 6,2 milijarde eura.
U kratkom priopćenju Inditex je izvijestio da je u prvih šet mjeseci otvorio novih 177 trgovina, čime je ukupan broj trgovina na 78 tržišta širom svijeta uvećan na 5.221. U proteklih 12 mjeseci, zaključno s lipnjem, otvorio je 9.225 novih radnih mjesta, na ukupno 103.201.
Dok su luksuzni brendovi odjeće uglavnom bilježili solidne rezultate u razdoblju krize, mnogi od cjenovno pristupačnijih brendova muku su mučili s prodajom.
Među ostalim brendovima Inditexa nalaze se još Pull&Bear, Massimo Dutti i Berschka.
Grupa je također objavila da Zara idućih mjeseci planira ulazak na tržišta Južnoafričke Republike, Tajvana, Gruzije, Azerbajđana i Perua.