RTL je u srijedu u priopćenju naveo da mu je dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITA) porasla za 3,7 posto, na 557 milijuna eura u prvih šest mjeseci ove godine. Prihodi su porasli za 3,4 posto na 2,75 milijardi eura.
Neto dobit grupe povećana je za 26,1 posto, na 324 milijuna eura.
Grupa sa sjedištem u Luksemburgu objavila je da su njezine francuske i nizozemske tvrtke izvijestile o rastu prihoda od oglašavanja na TV-u a povećala je i udio u televizijskom tržištu. U Njemačkoj, najvećem europskom gospodarstvu, tržište televizijskih reklama ostalo je nepromijenjeno, ali je RTL Deutschland uspio proširiti svoj tržišni udio, što je pomoglo poboljšati EBITA za 4,3 posto.
U južnoj i istočnoj Europi je tržište TV reklama oslabilo, priopćio je RTL.
RTL, u većinskom vlasništvu medijske grupe Bertelsmann, kazao je da je kretanja teško predvidjeti, jer kupci rezerviraju vrijeme za oglašavanje u kratkom roku.
"Imamo vrlo malu vidljivost za četvrto tromjesečje", kazao je u srijedu izvršni direktor Gerhard Zeiler u razgovoru s novinarima.
"Sljedećeg mjeseca će se utvrditi možemo li ponoviti snažno četvrto tromjesečje iz 2010.", dodao je.
Europske televizije oporavile su se prošle godine nakon dvoznamenkastog pada 2009. zahvaljujući oporavku tržišta oglašavanja i zaključile su godinu s iznimno snažnim četvrtim tromjesečjem koje će biti teško ponoviti.