Ideja za takav brend nastala je temeljem stalnog rasta i dobre posjećenosti klupskih događanja u Hrvatskoj, kao i festivala klupske glazbe, a koji kao takvi do sada nisu bili uvršteni u formalnu hrvatsku turističku promociju, objasnila je Borošić.
Primjer za to je Zrče u Novalji na otoku Pagu, gdje klubovi na plaži zadnjih nekoliko godina bilježe veliku posjećenost mlađih turista iz cijelog svijeta koji dolaze slušati klupsku glazbu u izvedbi najpoznatijih svjetskih, ali i hrvatskih DJ-a.
Prošle godine plažu Zrče je posjetilo oko 700 tisuća turista iz 72 zemlje, a Novalja je imala oko milijun noćenja.
Hrvatsku su kroz taj segment turističke ponude prepoznali i brojni svjetski i regionalni mediji izvještavajući o tim festivalima, a osim na medije aktivnosti u sklopu promocije tog projekta usmjerit će se i na gostovanja hrvatskih DJ-a u zemljama EU i regije uz korištenje video materijala sa hrvatskih klupskih događanja.
Na današnjem predstavljanju prikazana je i popratna web stranica www.partyleague.eu te su najavljena promotivna događanja u hrvatskim gradovima Zadru, Splitu, Slavonskom Brodu, Osijeku, Zagrebu, Rijeci, Puli, Hvaru i Dubrovniku od 15. lipnja do 13. srpnja.