Promocija hrvatskog turizma i hrvatskih proizvoda u Parizu, koju zajednički od danas do 9. lipnja organiziraju HTZ-a i Hrvatska gospodarske komore (HGK), održava se na znamenitom pariškom Place du Palais Royal i to u obliku konceptualne izložbe na otvorenom "Le Village de la Croatie".
Na prostoru tri velika šatora Parižanima će turističku ponudu tako predstaviti nekoliko turističkih zajednica (Istra, Zadar, Šibenik, Dubrovačko-neretvanska i Ličko-senjska županija) te prijevoznik Croatia Airlines.
Iz HTZ-a pritom napominju da je Francuska jedno od deset najvećih emitivnih tržišta hrvatskog turizma s kojeg je, po podacima HTZ-a, u prva četiri mjeseca ove godine došlo 15 posto više turista nego lani ostvarivši 22 posto više noćenja.
Osiječko-baranjska županija i grad Osijek bit će ove godine od 2. do 5. lipnja domaćini sedmoj dodjeli HTZ-ovih nagrada "Zlatna penkala" stranim novinarima.
U povodu te dodjele u organizaciji HTZ-a u Hrvatsku i Osijek stići će 20-ak turističkih novinara iz cijelog svijeta. U svijetu je prošle godine, kako podsjećaju iz HTZ-a, o Hrvatskoj i njenim turističkim adutima objavljeno nekoliko tisuća članaka, reportaža i televizijskih emisija u raznim medijima, među kojima i u National Geographicu, Travelleru, Sunday Timesu i drugim.
Iz HTZ-a najavljuju i da će se 3. lipnja u Madridu otvoriti izložba fotografija "Hrvatska-Mediteran kakav je nekad bio" koje je snimila oko stotina španjolskih fotografa koji su u zadnje četiri godine u organizaciji HTZ-a studijski posjetili Hrvatsku.
Slijedi, 8. lipnja, promocija hrvatskog turizma i kongresne ponude u Rimu za tvrtke i specijalizirane agencije.