FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Krenuo turistički projekt za kontinentalnu Hrvatsku

Autor: tmis
ZAGREB, 7. lipnja 2011. (Hina) - S ciljem povećanja turističkih dolazaka i noćenja u kontinentalnom dijelu Hrvatske, posebno stranih turista u pred i posezoni, udruživanjem javnog i privatnog sektora pokrenut je i danas u Zagrebu predstavljen projekt "Otkrijte kontinentalnu Hrvatsku" ("Discover the heart of Croatia").

Projekt su pokrenuli Terme Tuhelj i Terme Jezerčica kako bi, po riječima direktorice Termi Tuhelj Ivane Kolar, povezali Zagorje sa Zagrebom u jedinstven turistički proizvod dodane vrijednosti. Time se stranim turistima koji ljetuju u Hrvatskoj želi skrenuti pažnja i na druge dijelove Hrvatske osim Jadrana. Posebnom kampanjom, koja počinje danas, poziva ih se da izvan ljetne sezone posjete i kontinent kao 'zelenu oazu turizma Hrvatske'.

U partnerstvu s dvije zagrebačke hotelske kuće Hotel Dubrovnik i Hotel Palace osmišljeni su i aranžmani u sklopu tog projekta, kojim se za 180 odnosno 220 eura turistima nude tri noćenja u Zagorju odnosno Zagrebu. U cijenu je uključen i sadržajan program izleta i boravka u wellnessu navedenih termi, obilasci muzeja te drugog u Zagorju i Zagrebu, kazala je Kolar.

Osim tih turističkih tvrtki u projekt su uključeni županije i turističke zajednice županija Krapinsko-zagorske i Zagrebačke, Grad Zagreb, Hrvatska gospodarska komora (HGK), Hrvatska obrtnička komora (HOK) te Ministarstvo turizma koje je i financijski s oko 80-ak tisuća kuna podržalo projekt.

Istaknuvši da je strateška odrednica hrvatskog turizma turistički razvoj kontinenata te smanjenje sezonalnosti i cjelogodišnje poslovanje, državni tajnik Ministarstva turizma Ivo Mujo vjeruje kako će se taj projekt u idućim godinama proširiti i na druge kontinentalne županije i regije. Za sada su u tome Zagorje i Zagreb koji su među snažnijim na kontinentu, ali to isto mogu i druge ako se udruže snage i financije, kazao je Mujo.

Ukupna financijska konstrukcija projekta, u kojoj su gotovo svi sudjelovali, kreće se oko 230 tisuća kuna, što se utrošilo za tiskanje promotivnog letka u milijun primjeraka na tri jezika, za 23 'jumbo' plakata koji će se tijekom ovog ljeta postaviti na glavnim punktovima kod većih gradova na Jadranu, za radio spotove, web stranicu i slično.

Letci će se dijeliti turistima i na graničnim prijelazima, sajmovima, po agencijama i drugdje, a sve s ciljem da ih se privuče u Zagorje, Zagreb i Hrvatsku i izvan ljeta, kazala je Ksenija Tomić iz Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije.

(Hina) xtam yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙