Najavljeno je to na današnjoj konferenciji za novinare u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture koje je uz Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnog gospodarstva, Hrvatsku gospodarsku komoru (HGK), Međunarodnu komisiju za sliv rijeke Save te kompaniju Coca-Cola HBC Hrvatska pokretač i organizator tog projekta.
Istaknuvši da je jedna od najvećih vrijednosti tog projekta upravo to međuinstitucionalno partnerstvo s tvrtkama i lokalnom upravom s ciljem poticanja svijesti o važnosti povratka rijeci Savi, predstavnici organizatora kazali su kako i ove godine očekuju velik odaziv posjetitelja u sva četiri grada.
Projekt počinje savskim sajmom u Zagrebu na Bundeku 3. lipnja, da bi se slični nastavili još u Županji 11. lipnja, Sisku 18. lipnja te završni u Slavonskom Brodu 1. srpnja.
Na svim tim sajmovima, po riječima direktorice Odjela za komunikacije Coca-Cole Boške Trbojević, očekuje se oko tri tisuće izlagača tradicijskih obrta, rukotvorina i suvenira savskog kraja te više od lanjskih oko 15 tisuća posjetitelja.
Novost ove godine je popratna web (mrežna) stranica projekta "Lijepa naša Sava", novih devet partnera projekta, među kojima i ansambl Lado, te nautičko-turistički vodič za rijeku Savu koji će na Dan rijeke Save 1. lipnja biti predstavljen u Sisku.
Istog će dana, kako je najavio tajnik Međunarodne komisije za sliv rijeke Save Dejan Komatina, na Brdu kod Kranja biti održan i ministarski sastanak na kojem će ta komisija predstaviti novu strategiju i akcijski plan za rijeku Savu za razdoblje 2011.-2015., a očekuje se i usvajanje deklaracije s novim pravcima djelovanja.
U svemu tome sudjeluju četiri države Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina i Srbija s glavnim ciljem revitalizacije rijeke Save i njenih područja za koja smatra da imaju izuzetne prirodne, turističke i općenito gospodarske vrijednosti, a što promovira i projekt "Lijepa naša Sava".