Fotografije prikazuju dijelove Gotovčeva tijela, posebno istaknute specifičnim difuznim osvjetljenjem.
Zvonko Maković, autor predgovora izložbe, istaknuo je kako je "Gotovac na radikalan način izrazio svoju umjetničku strategiju: vlastito tijelo poistovjetio je s oblikovnom tvari. Odnosno, predstavio je svoje tijelo kao predmet, objekt čije se očito loše fizičko stanje na hladan, gotovo analitički način tek evidentira. U tom prikazu stanja tijela nema nikakve osjećajnosti, štoviše, osjećaj potpune podvojenosti tijela i svijesti o njemu stvara u promatrača osjećaj duboke nelagode".
Za razliku od Gotovčevih performansa u javnim prostorima ovdje je, ističe Maković, "akcija svedena na dijalog ostarjela, bolesna umjetnika, svjesna stanja vlastita tijela i fotografa Tomislava Čuveljka koji je svojom kamerom bilježio dio po dio tijela. Bilježio je ono na što je Gotovac prstom pokazivao. Čuveljak se koristio posebnim efektima koji su radikalizirali golotinju i fizičnost tijela". Maković također ističe kako je "Gotovac u Čuveljku pronašao upravo takva suradnika koji je svojim izražajnim sredstvima mogao izraziti sve umjetnikove namjere".
Izložba je otvorena do 1. lipnja.