Pritom je naglasio kako su trenutno na snazi četiri mjere za jačanje predsezone, među kojima je i snažno opće oglašavanje koje se počelo provoditi na vodećim emitivnim tržištima, izvijestili su iz Ministarstva turizma.
Također je podsjetio da su već potpisani ugovori s vodećim domaćim i stranim organizatorima putovanja za organizirane dolaske u pred i posezoni te najavio TUI Inside, veliko događanje koje će sljedećeg tjedna u Dubrovnik dovesti oko 900 agenata vodećih svjetskih turoperatora.
Jedna od aktivnosti odnosi se i na uvođenje dopunskih mjera za zračne prijevoznike, ukupne vrijednosti oko 19 milijuna kuna, koji bi u razdobljima pred i posezone u Hrvatsku trebali dovesti oko 480 tisuća avio-gostiju.
Unatoč uspješnim dosadašnjim rezultatima, koji predstavljaju dobru naznaku za sezonu, ministar Bajs je najavio i pojačane aktivnosti u samoj sezoni te upozorio kako se, kao turistička zemlja, moramo i turistički ponašati.
Stoga je apelirao da svi građevinski radovi u turističkim središtima završe do 1. lipnja, a pozvao je i na jačanje dodatne ponude u odredištima kako bi se ojačala i izvanpansionska ponuda. Jedna od preporuka odnosi se i na usklađivanje (produženje) radnog vremena s potrebama turizma.
Naposlijetku je podsjetio da je s uskrsnim rezultatima ostvaren tek jedan posto ukupnog planiranog turističkog prometa u Hrvatskoj te da nas čeka izazovna i zahtjevna sezona, koja završava s 31. prosincem.