Ta virtualna poslovnica dostupna je klijentima Erste banke, ali i svim ostalim zainteresiranim posjetiteljima, istaknuo je direktor Direkcije upravljanja distributivnim kanalima Igor Strejček.
Virtualna poslovnica nudi interaktivni prostor kroz koji se posjetitelji mogu kretati te pristupati informacijama o proizvodima i uslugama Banke.
Poslovnica se sastoji od pet povezanih prostornih cjelina koje su, baš kao i u pravoj poslovnici, podijeljene po vrsti dostupnih informacija.
Posjetitelji tako mogu 24 sata na dan i s mjesta koje im najviše odgovara platiti račune, saznati najnovije informacije o proizvodima i uslugama Banke itd.
Posjetiteljima je ponuđen i brzi izbornik koji im omogućava neposredan pristup najčešće korištenim opcijama, kao što su "Netbanking", "Chat" ili neki od brojnih kalkulatora.
Strejček kaže kako su novom uslugom željeli biti još bliži svojim klijentima te kako se radi na dodatnim pogodnostima za korisnike koji će preko Facebooka koristiti virtualnu poslovnicu.
Ističe i da je Erste banka u veljači prošle godine, kao prva banka na hrvatskom bankarskom tržištu, otvorila svoj službeni profil na društvenoj mreži Facebook. Od tada je Erste banka prikupila 5.200 prijavljenih članova, od kojih je većina između 25 i 34 godine.
O važnosti Facebook mreže govore i podaci da u svijetu ima više od 660 milijuna korisnika, a u Hrvatskoj njih 1,3 milijuna.