Rektor zagrebačkoga Sveučilišta Aleksa Bjeliš izvijestio je na današnjoj konferenciji novinare o toj odluci Senata donesenoj na jučerašnjoj izvanrednoj sjednici na kojoj je odlučeno i o upisnim kvotama za prvu godinu studija u idućoj 2011./2012. akademskoj godini.
Sveučilišni lektori i viši lektori od jučer štrajkaju jer MZOŠ nije ispunio sporazum potpisan 11. veljače prošle godine kojim im je priznato pravo na povećanje koeficijenta, odnosno na rehabilitaciju statusa koji su izgubili još 1994. kada su im smanjeni koeficijenti.
Senat smatra i da se cjelovito rješenje može ostvariti jedino promjenom koeficijenata te traži da svi sudionici, uključujući i MZOŠ i Vladu, ispune svoje obveze, a da se, do promjene vladine odluke o koeficijentima, pronađe kvalitetno privremeno rješenje i tako ukinu razlozi za štrajk. Članovi Senata, dodao je Bjeliš, zauzimaju se i da se adekvatno riješi i status drugih sličnih zanimanja, a prije svega umjetničkih suradnika.
Prorektorica za poslovanje Vesna Vašiček izvijestila je da je Senat donio i odluku o osnivanju Službe za unutarnju reviziju, ali da trebaju dobiti potvrdu MZOŠ-a da će za tu službu osigurati novac koji Sveučilište nema. U prvoj fazi u službi bi trebali raditi voditelj i dva revizora.
Senat je jučer usvojio i prijedlog sveučilišnoga kolegija "Vršnjačka potpora studentima s invaliditetom". Riječ je o prvom takvom kolegiju na zagrebačkome Sveučilištu, a namijenjen je studentima svih sastavnica i na svim razinama studija. Počet će se izvoditi u zimskom semestru iduće akademske godine, a kolegij je zamišljen kao jedna od mjera izjednačavanja mogućnosti za studente s invaliditetom u sustavu visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj koje, istaknuo je Bjeliš, želimo poboljšati i tako omogućiti da se poveća broj studenata s invaliditetom. Kolegij je nastao je u okviru Tempus projekta "Education for Equal Opportunities at Croatian Universities – EduQuality " čiji je nositelj Sveučilište u Zagrebu. Očekuje se da će se kolegij izvoditi i na sveučilištima u Rijeci, Osijeku i Zadru, a planira se i postavljanje kolegija u obliku e-učenja.