Organizatori skupa su Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatska podružnica Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB).
Namjera je prezentirati i odabrati najbolje kreativne marketinške radove u klasičnom i online oglašavanju u Hrvatskoj u prethodnoj godini. Osim toga, festival će biti platforma za razmjenu ideja, iskustava i aktualnih marketinških trendova na europskoj i regionalnoj sceni, rekao je Slaven Fischer iz HURA-e.
Pored predavanja renomiranih europskih i svjetskih stručnjaka kao što su Gary Vaynerchuk, Gerd Leonhard i Helge Tenno, na festivalu će biti organizirane diskusije o stanju i trendovima u oglašavanju, izložba odabranih radova pristiglih na natječaj te niz strukovnih radionica, najavio je Fischer.
Organizatori očekuju oko tri stotine prijava marketinških radova iz Hrvatske, za što uvjet nije članstvo ni u jednoj udruzi.
Autori radova u klasičnim (offline) medijima natjecat će se u dvije kategorije, "Best on market" i "Best of Admaking" za nagradu "X", a za sve digitalne kampanje ili elemente kampanja agencije i web produkcijske kuće radove će moći prijaviti za nagradu "Mixx".
Odluka da HURA i IAB zajednički organiziraju festival oglašavanja donesena je zbog komplementarnosti klasičnog i online oglašavanja koji danas zajedno čine kreativnu marketinšku scenu, rečeno je na konferenciji.
HURA i IAB nadaju se da će IdejaX postati tradicionalno mjesto natjecanja najboljih hrvatskih oglašivačkih radova i mjesto razmjene najboljih marketinških ideja na nacionalnoj i regionalnoj sceni.