Drugo mjesto osvojila je Željka Bačani iz tvrtke Avon kozmetika, a treće Ana Brlek iz Gradskog muzeja Varaždin.
"Da bi bile uspješne tajnice se moraju stalno usavršavati, učiti, ulagati u sebe, davati sebe u posao", istaknula je Studen prilikom primanja nagrade dodavši da dobra tajnica mora dobro poznavati tvrtku, zaposlenike, njihove poslove te biti odana direktoru.
Izbor najbolje tajnice provela je tvrtka Tajni kupac d.o.o. na temelju tajanstvenih e-mail poruka i telefonskih upita nominiranim tajnicama, a u obziru se se uzimale i preporuke kolega i direktora.
Direktorica tvrtke Tajni kupac Ana Marija Krupić kazala je da je istraživanje pokazalo da e-mail nije baš omiljeno sredstvo komuniciranja tajnica te da često ne odgovaraju na njih, za razliku od telefona na koji se javljaju brzo, ljubazno i ostavljaju dobra dojam.
Na konferenciji u organizaciji časopisa Poslovni savjetnik okupilo se oko 150 sudionika, a predavanja su održali razni stručnjaci na temu tajničkih poslova.
(Hina) xmpv yds