U natjecanju, koje će trajati tri mjeseca, timovi studenata u suradnji s poduzećima ili institucijama te profesorima i asistentima, rješavaju slučajeve na teme koje im zadaju tvrtke sudionice.
Na taj način dobivaju priliku spojiti stečena teorijska znanja s praktičnim radom, razvijati komunikacijske vještine i analitičke sposobnosti te se suočiti sa poslovnim problemima i izazovima. Na kraju natjecanja tvrtke sudionice nagrađuju tri tima koja su ponudili najkvalitetnija rješenja.
Najbolji tim nagrađuje se novčanom nagradom u iznosu od 10.000 kuna, dok drugoplasirani i trećeplasirani tim dobivaju novčane nagrade u vrijednosti 3.000 odnosno 2.000 kuna ili neki drugi oblik nagrade (praksa, pripravništvo, dodatna edukacija, seminari, nagradno putovanje) u navedenoj protuvrijednosti.
Case Study Competition, u kojem ove godine sudjeluje 13 uglednih hrvatskih tvrtki, organizira studentska udruga eStudent, koja djeluje na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Fakultetu elektrotehnike i računarstva i na Farmaceutsko-biokemijskom fakultetu te broji 200 članova.
Projekt je pokrenut prije sedam godina, a prošle godine natjecanje je podignuto na razinu cijelog Sveučilišta te je bilo prijavljeno 410 timova studenata s više od 1200 natjecatelja.
Za ovogodišnje natjecanje krajem veljače su održane promocije projekta i prijave studenata na nizu fakulteta Zagrebačkog sveučilišta, a ovog tjedna (7.-11. ožujka) održava se promocija na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, na kojemu svaka od tvrtki ima vlastiti štand putem kojeg promovira tvrtku, ali i poslovni slučaj koji će se rješavati u okviru CSC-a.
Projekt će završiti sredinom svibnja te će na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu 18. svibnja biti proglašeni pobjednici.