FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

MojPosao: najpoželjniji poslodavac i u 2011. je dm-drogerie markt

Autor: dmar
ZAGREB, 16. ožujka 2011. (Hina) - Prema istraživanju o poslodavcima prvog izbora, koje je na uzorku od preko 1.000 ispitanika proveo portal MojPosao, drugu godinu za redom prvo mjesto zauzela je tvrtka dm-drogerie markt sa čak 12,5 posto glasova, priopćio je danas MojPosao.

Kao i prošle godine, na drugom mjestu je T-HT Grupa s 6,2 posto glasova, a na trećem Agrokor s 3,5 posto glasova, koliko ima i četvrtoplasirani Vipnet.

Od početka istraživanja prvo mjesto je pet godina za redom osvajala T-HT Grupa, da bi lani prvo mjesto preuzela tvrtka dm drogerie. Redoslijed slijedeće tri tvrtke u odnosu na prošlu godinu ostao je nepromijenjen.

U odnosu na prošlu godinu INA i HEP su napredovali za jedno mjesto pa se INA nalazi na 5., a HEP na 7. mjestu. Između njih nalazi se Google koji je ove godine po prvi puta u top 10 poslodavaca prvog izbora.

Banke su ove godine izgubile na popularnosti, pa se u top 10 nalazi jedino Zagrebačka banka koja je pala za tri mjesta i ove godine se nalazi na 8. mjestu, a Privredna banka Zagreb zbog pada od četiri mjesta ispala je s liste 10 najpoželjnijih i nalazi se na 11. mjestu. U prvih deset tvrtki ponovno je ušao Microsoft koji je posljednji puta među deset najpoželjnijih bio 2007.

Tvrtke koje su najviše porasle u očima ispitanika su Google koji je ove godine 6. te Hrvatska pošta na 17. mjestu. U top 20 tvrtki po prvi puta ušla je Podravka na 16. mjesto, a nakon što se lani nije našla u top 20, Adris grupa je ove godine na 20. mjestu.

Presudni razlozi atraktivnosti poslodavaca prvog izbora su sigurnost radnog mjesta i vodstvo u sektoru, koji su najvažniji za po 44 posto ispitanika.

Sigurnost radnog mjesta se ove godine, očito zbog krize, probila na prvo mjesto, za razliku od lani kada je bila na trećem mjestu, iza vodstva u sektoru i prilike za napretkom u struci.

Na trećem mjestu ove godine je socijalna odgovornost poslodavca s 42 posto, a slijede harmonični odnosi na radnom mjestu s 41 posto odgovora ispitanika.

Unatoč uvriježenom mišljenju da je visina plaća glavni razlog atraktivnosti nekog poslodavca, s poslodavcima prvog izbora to nije slučaj jer su visina plaća i ostale materijalne beneficije presudan faktor atraktivnosti za 39 posto ispitanika, tek na 5. mjestu, kao i prilika za napredovanjem u struci i ukupan image u poslovnom svijetu.

Muškarcima su najatraktivniji T-HT Grupa, zatim dm-drogerie markt i Vipnet, dok je za žene najatraktivniji poslodavac dm-drogerie markt, kojeg slijede T-HT Grupa te Agrokor.

Čak i u doba gospodarske krize 47 posto ispitanika često razmišlja o promjeni poslodavca, 37 posto ispitanika ponekad razmišlja, a svega 15 posto uopće ne razmišlja o promjeni poslodavca. Prošle godine o promjeni poslodavca nije razmišljalo 22 posto ispitanika.

(Hina) pp/xmd ymd

An unhandled error has occurred. Reload 🗙