FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Predstavljen Leksikon marketinga

Autor: agrb
ZAGREB, 15. ožujka 2011. (Hina) - Leksikon marketinga urednika Joze Previšića, u kojemu je devedesetak autora obradilo više od tri tisuća pojmova s tog područja, predstavljen je danas na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu.

Osim užeg područja marketinga, u Leksikon koji ima 917 stranica uvršteni su važni pojmovi iz drugih disciplina koje danas imaju neprijepornu važnost za razvoj i uspješnu primjenu strategija marketinga, trgovine, trgovačkog prava, informacijske tehnologije, turizma, računovodstva i ekonomike, stoji u današnjem priopćenju Ekonomskog fakulteta, izdavača tog leksikona.

Knjiga predstavlja novinu sa stručno-aplikativnog aspekta, jedina je knjiga te vrste u regiji, a objavljena je u tisuću primjeraka, dodaje se.

Leksikon je namijenjen svima čiji je profesionalni interes usmjeren na marketinške i poslovne aktivnosti, bez obzira na to je li riječ o proizvodnji, uslugama, konzaltingu ili upravljanju poslovanjem poduzeća.

U prilogu se nalazi englesko-hrvatski rječnik svih pojmova koji su u Leksikonu obrađeni s hrvatskim nazivom.

(Hina) xpp/xagrb yrkor

An unhandled error has occurred. Reload 🗙