Na kraju 2010. godine, Subway je imao 33,749 restorana diljem svijeta, u usporedbi s 32,737 McDonald'sa.
Hamburgerski div otkrio je godišnji popis svojih lokala u podnesku američkoj Komisiji za burze i vrijednosnice (SEC) krajem veljače, izvijestio je u utorak The Wall Street Journal.
Utrka za globalnu dominaciju važna je za industriju koja uglavnom pati od zasićenosti u SAD-u. Visoka nezaposlenost i ekonomska nesigurnost naštetili su restoranskoj industriji u SAD-u, pa lanci restorana sve više traže rast u inozemstvu, posebno u Aziji.
Starbucks je nedavno objavio da planira utrostručiti broj svojih lokala u Kini. Dunkin' Brands Inc., tvrtka kćer Dunkin' Donutsa i Baskin-Robbinsa, planira otvoriti tisuće novih lokala u Kini idućih godina, kao i prvi lokal u Vijetnamu u idućih 18 mjeseci.
Subway je upravo otvorio svoju tisućitu lokaciju u Aziji, uključujući i prvu u Vijetnamu.
Subway, čiji je prvi strani retoran otvoren 1984. u Bahrainu, očekuje da će broj njegovih stranih restorana premašiti broj restorana u SAD-u do 2020., izjavio je Don Fertman, glavni menađer za razvoj Subwaya.
Lanac trenutačno ima preko 24,000 restorana u SAD-u, gdje prihoduje 10.5 milijardi dolara, od 15.2 milijardi dolara ukupnog prometa u prošloj godini.