Projekt su predstavile Sonja Vuković, predsjednica Udruge "Slap", vodećeg partnera u projektu, i Snježana Mitrović, zamjenica predstavnika Udruženja Terra's iz Subotice, partnera u projektu. Istaknule su kako upravo u tim pograničnim područjima zajednički mogu pomoći proizvođačima u prodaji proizvoda, ali i odlučivanju o vrsti proizvodnje.
Projekt Organica.net vrijedan je oko 238 tisuća eura, od toga 84 posto su nepovratna sredstva EU-a, a ostatak sredstva projektnih partnera, istaknula je Sonja Vuković, dodavši kako će se projekt provoditi 18 mjeseci.
Želimo buduće proizvođače organske hrane, kao i one koji se već time bave, uputiti u novosti na europskom i svjetskom tržištu, odnosno pomoći im da budu što bolji ekološki poduzetnici. Pritom je bitan i marketing te umreženje, a želimo proizvođače, ali i kupce, primjerice, uputiti kako kupovati organsku hranu.
U mnogim zemljama uobičajen je način kupnje zdravih domaćih prehrambenih proizvoda izravno na farmama. Taj način kupnje "s njive do stola" u nas još nije zaživio, rekla je Vuković. Dodala je kako kane prirediti i Dane otvorenih farma.