FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Atlantic Grupa: rast prihoda i profitabilnosti

Autor: tper
ZAGREB, 24. veljače 2011. (Hina) - Atlantic Grupa je u 2010. ostvarila neto dobit od 106,8 milijuna kuna, što je deset posto više nego u godini ranije, izvjestili su danas iz Atlantic Grupe napominjući da je prošlu godinu najsnažnije obilježila uspješna akvizicija Droge Kolinske.

Atlantic Grupa je u prošloj godini ostvarila ukupan prihod u iznosu od 2,3 milijarde kuna, što je 3,6 posto više u odnosu na 2009. godinu.

 Rastu prihoda, kako objašnjavaju, najviše su pridonijele divizija sportska i aktivna prehrana, koja bilježi najsnažniji rast prihoda od prodaje od 12,9 posto, te divizija pharma s rastom od 9,8 posto.

U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe u 2010. hrvatsko tržište sudjeluje s 55 posto, a međunarodna tržišta sa 45 posto. Njemačka je lani ostala najveće inozemno tržište, a najveći je rast prodaje, uz slovensko tržište koje je gotovo udvostručilo prihode od prodaje, ostvaren u Italiji s 15 posto, ističu iz Atlantic Grupe.

Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji s 41 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 40 posto, farmacija s 11 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 8 posto prodaje.

Godinu je najsnažnije obilježila uspješna akvizicija Droge Kolinske, koju je Atlantic Grupa preuzela krajem studenog prošle godine za ukupan iznos od 382 milijuna eura.

Zbog preuzimanja kontrole krajem godine, rezultati Droge Kolinske ostvareni u 2010. uključeni su u konsolidirane rezultate Atlantic Grupe kroz bilančne pozicije, a na razini pro forme konsolidacije zajednički prihod od prodaje dviju kompanija iznosi 4,5 milijarde kuna, navodi se u priopćenju.

Prošla je godina označila prekretnicu u poslovnom razvoju Atlantic Grupe, primarno uspješnim zaključenjem dosad najveće akvizicije kojom je Atlantic postao jedna od vodećih prehrambenih kompanija u regiji, izjavio je predsjednik Uprave Emil Tedeschi.

Navodi kako su iznimno zadovoljni činjenicom da je Grupa, uz pojačan fokus na segment preuzimanja i spajanja, ponovno ispunila najavljena očekivanja rasta prihoda i profitabilnosti, unatoč i dalje vrlo nepovoljnim makroekonomskim uvjetima u realnom sektoru.

"U 2011. godini menadžment kompanije će se fokusirati na brzu i efikasnu integraciju Droge Kolinske u sustav Atlantic Grupe na svim razinama te ostvarivanje zacrtanih sinergija. Posebnu pozornost posvetit će organskom rastu proizvodnih kategorija i jačanju regionalnog distribucijskog poslovanja, te upravljanju troškovima, likvidnošću i ispunjavanju postojećih financijskih obveza", kazao je Tedeschi.

Prije akvizicije Droge Kolinske, Atlantic Grupa je od Badela 1862 preuzela kompaniju Kalničke vode Bio natura, te potpisala niz novih distribucijskih ugovora s novim partnerima – s Ferrerom na tržištu Srbije i Makedonije, tvrtkom One2play u distribuciji impulsnog asortimana u regiji, te s Rauchom i Red Bullom za sve kanale distribucije na hrvatskom tržištu.

Iz Atlantic Grupe ističu i kako je akviziciji Droge Kolinske prethodila i uspješna dokapitalizacija Atlantic Grupe, kojom je kompanija dobila novog značajnog dioničara – Europsku banku za obnovu i razvoj (EBRD), a novoizdane dionice su u listopadu uvrštene u Službeno tržište Zagrebačke burze.

Nakon završetka akvizicije Droge Kolinske, Atlantic Grupa postaje druga po veličini prehrambena kompanija na području bivše države, sa značajnom prisutnošću na ruskom tržištu te razvijenim tržištima zapadne Europe, navodi se u priopćenju.

Na razini 2010., gledajući pro forme konsolidirani rezultat, hrvatsko tržište u Atlantic Grupi sudjeluje s 30 posto, Srbija s 24 posto postaje drugo, a Slovenija s 13 posto treće tržište po veličini. Na regiju u cjelini odnosi se oko 82 posto ukupnih prihoda od prodaje, navode iz Atlantic Grupe.

(Hina) xtp ybn

An unhandled error has occurred. Reload 🗙