The Economist je u listopadu prošle godine raspisao natječaj za osmišljavanje inovativnih poslovnih modela, a glavni kriteriji kod ocjenjivanja bili su stupanj inovacije, održivost i utjecaj implementacije modela.
Budući da je osnovna djelatnost tvrtke as2con usko vezana uz brodogradnju, primarni cilj bio nam je pomoći razvoju hrvatske brodogradnje, u čiji potencijal vjerujemo, ističe direktor riječke tvrke Alan Klanac.
U tu svrhu osmišljen je inovativni poslovni model za brodogradilišta pod nazivom "Brodogradilište usluga: Novi poslovni model za brodogradilišta bez poticaja". Osnovna ideja prijedloga temelji se na promjeni eksploatacije proizvedenog broda, više ne kao izvora prihoda već kao dijela imovine, što može znatno popraviti lošu financijsku situaciju brodogradilišta.
Predstavljanje projekata i odluka o najboljem bit će na konferenciji Poslovnih ideja i inovacija na Sveučilištu Berkeley u Kaliforniji od 23. do 24. ožujka, kaže se u priopćenju.
Najbolji projekt dobit će novčanu nagradu u iznosu od 5.000 američkih dolara, a svi finalisti bit će predstavljeni u internetskom izdanju časopisa The Economist.