Ostvarena dobit rezultat je zajedničkog napora zaposlenika, menagementa i Uprave u dijelu racionalizacije troškova i povećanja efikasnosti, navodi se u objašnjenju poslovnih rezultata.
Ukupni su prihodi Konzuma u prošloj godini iznosili 12,7 milijardi kuna, što je rast za 0,41 posto. Prihodi od prodaje, koji čine glavninu prihoda, povećani su sa 11,3 milijarde kuna na 11,48 milijardi kuna.
U tvrtki napominju kako se omjer između ostvarenog prometa maloprodaje i veleprodaje nije bitno promijenio pa maloprodaja i dalje predstavlja 73 posto ukupne prodaje.
Konzum je u 2010. prema godini ranije smanjio ukupne rashode za 0,19 posto, na 12,18 milijardi kuna.
Tvrtka je u lani nastavila ulagati u razvoj i širenje trgovačke mreže pa je tako na kraju prosinca prošle godine Konzum raspolagao s ukupno 284.007 četvornih metara prodajnog prostora.
Kontinuirano se radilo na optimalizaciji svih poslovnih procesa, modernizaciji informatičke podrške i smanjenju troškova operativnog poslovanja, navodi se.
U pojašnjenju poslovnih rezultata se ističe kako unatoč vrlo teškim uvjetima na tržištu Uprava smatra da je ostvarila strateške ciljeve poslovanja.