Ukupni konsolidirani prihod Magma Grupe u 2010. godini iznosio je 621,4 milijuna kuna, što je 28,8 posto manje od ukupnih prihoda ostvarenih u 2009. godini.
Poslovni prihodi iznosili su 506,8 milijuna kuna dok 114,7 milijuna kuna predstavljaju financijski prihodi, od čega 110,8 milijuna kuna čini prihod ostvaren prodajom 51 postotnog poslovnog udjela u tvrtki Adria Design.
Magma je u sklopu poslovnog restrukturiranja tijekom četvrtog tromjesečja prošle godine prodala po 51 posto poslovnog udjela i u ostalim tvrtkama kćerima (Magma International Beograd, Magma B Sarajevo , Kozmolina Beograd, Novo Društvo, koje će tek biti osnovano) ukupne vrijednosti 6,6 milijuna eura i bit će realizirani u prvom tromjesečju ove godine, napominje se u izvješću.
Ukupni rashodi Magma Grupe u prošloj godini iznosili su 753,9 milijuna kuna i na godišnjoj razini smanjeni su za 25,4 posto.
Magma Grupa se prošle godine suočavala s iznimno velikim poteškoćama u dobavi roba i usluga posebno tijekom zadnjeg tromjesečja, koje za maloprodajnu djelatnost predstavlja najvažnije tromjesečje u godini, što je za posljedicu imalo nedostatnu razinu zaliha za realizaciju planirane prodaje, navodi se u izvješću i dodaje da je zbog manjka zaliha samo u prosincu Magma Grupa izgubila 12 milijuna eura bruto marže.
Grupa je tijekom godine provodila konstantno restrukturiranje maloprodajne mreže, ističu iz Magme i navode kako je ukupna malobrojna površina smanjena za 28,5 posto, a ukupan broj trgovina smanjen je sa 128 krajem 2009. na 84 krajem prošle godine.
Ukupni troškovi restrukturiranja maloprodajne mreže iznose 41,6 milijun kuna, a odnose se na otpise ulaganja u tuđu imovinu i ostale troškove povezane sa zatvaranjem trgovina.
Magma Grupa je troškove osoblja u prošloj godini smanjila za 21,5 posto, a na kraju prošle godine na razini grupe bilo je ukupno 1.209 zaposlenih, što je 563 zaposlena manje nego krajem 2009. kada ih je grupa zapošljavala 1.772 osobe.
U obrazloženjima izvješća navodi se kako Uprava očekuje da će zahvaljujući poslovnom restrukturiranju i uspostavi novog poslovnog modela osigurati preduvjete za daljnji rast i razvoj.