FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Ugovori za programe za domaće turiste

Autor: tmis
ZAGREB, 10. veljače 2011. (Hina) - Hrvatske putničke agencije ove bi godine po Hrvatskoj trebale organizirano dovesti gotovo 50 tisuća domaćih turista u pred i posezoni, od kojih oko 15 tisuća školske djece na maturalnim putovanjima po 10 do 15 posto nižim cijenama, a slijedom ugovora o udruženom oglašavanju s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ) ukupno vrijednih blizu milijun eura.

Istaknuo je to ministar turizma i predsjednik HTZ-a Damir Bajs u Glavnom uredu HTZ-a prilikom današnjeg potpisivanja ugovora s domaćim agencijama koje su se javile na natječaje HTZ-a za udruživanjem novca po ovogodišnjim mjerama/programima iz Akcijskog plana za turizam za domaće turiste "Ostani u Hrvatskoj" (za školsku djecu) i "Upoznaj Hrvatsku" (za nove turističke programe).

Tim se mjerama, kako je objasnio Bajs, želi stabilizirati domaće turističko tržište te po mogućnosti zaustaviti ili umanjiti pad udjela domaćeg gosta u ukupnom broju turista. Taj je udjel prošle godine bio tek 13 posto, naspram udjela stranih turista u Hrvatskoj od 87 posto, te stoga ove godine HTZ i Ministarstvo turizma daju znatno veće potpore za domaćeg gosta, i do 30 puta veće nego za strane, rekao je Bajs.

Dodao je da je to i na tragu preporuka Svjetske turističke organizacije (UNWTO) te EU-a da turisti ostanu u svojim zemljama kako bi se osnažile domaće ekonomije. Ako bude potrebno u programe za domaće turiste preusmjerit će se novac i iz nekih drugih, a sve s ciljem da se domaćem tržištu ponudi što bolji uvjeti, pa i cijene, kazao je Bajs.

Po programima "Ostani u Hrvatskoj" (školska djeca) te "Upoznaj Hrvatsku" (novi programi u turistički nerazvijenim dijelovima Hrvatske) HTZ-u je za sada pristiglo ukupno 131 zahtjev domaćih agencija. Od toga je 35 za programe školskih putovanja (190 posto veći odaziv nego lani), a 96 za nove programe.

Do kraja ovog mjeseca otvoreni su još i natječaji za udruženo oglašavanje za programe za domaće umirovljenike ("Zlatne godine") te za nove proizvode destinacija ("Kod kuće je najljepše"), od kojih ministar također očekuje da će uz povoljnije cijene povećati broj domaćih turista u pred i posezoni.

(Hina) xtam yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙