Gospodarski oporavak na ključnim tržištima poput Kine povisio je LVMH-ove prihode za 19 posto, na rekordne 20,3 milijardi eura. Operativna dobit porasla je 29 posto na 4,3 milijarde eura, zahvaljujući rastu prodaje satova TAG Heuer i šampanjca Moet&Chandon.
Predsjednik LVMH Bernard Arnault zaključio je da je "2010. bila godina velike berbe".
Odjel vina i alkoholnih pića LVMH oporavio se od pada uz godine ranije, zabilježivši u 2010. 19-postotni rast prihoda na 3,2 milijarde eura. To je podiglo njegovu dobit za 22 posto, na 930 milijuna eura.
LVMH-ov najveći odjel modnih odjevnih i kožnih proizvoda povećao je prihode za 20 posto, na 7,6 milijardi eura, dok mu je dobit poskočila 29 posto, na 2,5 milijardi eura.
Prošle je godine prodaja luksuznih proizvoda na svjetskim tržištima porasla 10 posto, u odnosu na 8-postotni pad u 2009., koja je bila najgora godina u povijesti modne industrije.
Barclays Capital izvijestio je da na Kinu otpada 12 posto prodaje luksuzne robe, uz prognoziranu godišnju stopu rasta kineskog tržišta od 20 do 30 posto.