Neto dobit porasla mu je na milijardu eura, s 831 milijuna eura u istom razdoblju prethodne godine. Prihodi od prodaje povisili su se 12 posto na 10,8 milijardi eura.
Tvrtka je dobro poslovala unatoč jakoj konkurenciji i opetovanim oscilacijama troškova roba, naglasio je izvršni direktor Paul Polman. U Unileveru ukazuju i na slabo povjerenje potrošača na mnogim tržištima.
Obujam prodaje porastao je u svim regijama a cijene su u prosjeku ostale nepromijenjene.
Profitne su margine porasle u Europi zbog rezanja troškova, ali to nije bilo dovoljno da poništi utjecaj smanjenih margina u Sjevernoj Americi, Aziji i Africi, pa je tvrtka zabilježila blagi pad ukupne profitne margine, za 0,2 postotna boda, pri čemu su viši troškovi robe nadmašili utjecaj programa rezanja troškova i smanjene potrošnje na oglašavanje, ističu u Unileveru.
U Europi je tvrtka također ponovno snizila cijene, za 0,6 posto, "što odražava visoke razine promotivnog intenziteta na mnogim našim tržištima", ističe se u priopćenju.
Obujam organske prodaje koji isključuje utjecaj akvizicija porastao je 5,1 posto.
U cijeloj prošloj godini prihodi od prodaje porasli su 11,1 posto na 44,26 milijardi eura, dok je neto dobit uvećana 26 posto na 4,6 milijardi eura. Organski obujam prodaje povećan je 4,1 posto dok su cijene bile niže 1,6 posto.