Ukupno je u 2010. godini pak u Hrvatskoj prodano 38.587 novih osobnih vozila, što je 14,1 posto ili za 6.331 vozila manje nego 2009. godini.
Po markama, najprodavaniji je u prosincu bio Volkswagen s prodana 392 automobila, a slijedi Škoda s prodanih 341 vozila, dok je treći Ford s 289 prodana automobila.
Poredak za 2010. godinu nešto je drugačiji - prvi je Opel s prodanih 4.697 vozila i tržišnim udjelom od 12,17 posto, drugi je Volkswagen s prodanih 4.249 automobila što je udjel od 11,01 posto, a Renault je s 3.328 automobila zauzeo treće mjesto i na hrvatskom tržištu ima udio od 8,62 posto.
Tržišni udio od 8,25 posto ima Chevrolet koji je u 2010. prodao 3.182 automobila, a peto mjesto po prodaji drži Peugeot sa 2.736 vozila što je udio od 7,09 posto.
Popularnije marke u Hrvatskoj su i Škoda (2.314 prodanih automobila u 2010.), Hyundai (2.220), Ford (2.150), Citroen (1.909) i Kia (1.244).
Po preliminarnim podacima agencije Promocija plus, tijekom 2010. godine u Hrvatskoj je registrirano i 802 nova automobila s BMV-ovim znakom, 782 Audija, 705 Mercedesa.
Od marki iz gornje cijenovne ljestvice na listi su primjerice Porsche sa 30 prodanih novih automobila u prošloj godini, Lexus sa 16 vozila, Jaguar sa 14, Aston Martin sa četiri te Maserati sa dva prodana primjerka.
Kod modela vodeća je Opel Astra s 2.241 prodanih vozila u 2010. godini, a slijede Volkswagen Polo (1.821) i Opel Corsa (1.462).
Među modelima s većom prodajom su i Volkswagen Golf (1.304), Renault Megane (1.282), Škoda Octavia (1.163), Renault Clio (967), Peugeot 308 (868) i Ford Fiesta (860).
Od svih prodanih novih automobila u prošloj godini 62,7 posto je benzinaca, a 37,3 posto dizelaša.
Prema regijama, najviše automobila je prodano u zagrebačkoj regiji - 14.591 ili oko 37,81 posto.