"Potražnja za solju kojom se posipavaju ceste u ovogodišnjem je prosincu tri puta veća nego u istom razdoblju lani i pet do šest puta veća nego u uobičajenim prilikama za prosinac", kazao je za AFP glasnogovornik K+S-a.
Već je prošla zima bila hladnija nego što je uobičajeno i mnoga područja Europe koja u tom dijelu godine obično bilježe kišne padaline bila su prekrivena snijegom.
Glasnogovornik je ovomjesečnu prodaju soli nazvao "povijesnom" za K+S, ali nije dao detaljnije podatke.
K+S je postao vodeći svjetski distributer soli u 2009. nakon kupnje američke tvrtke Morton Salt. Njemačka je grupa aktivnija na području gnojiva, koji čine oko 70 posto njihovih ukupnih prihoda.
U utorak je vrijednost dionice K+S-a poskočila 5,26 posto na 56,84 eura u poslijepodnevnoj trgovini na frankfurtskoj burzi dionica, dok je indeks DAX koji obuhvaća najveće njemačke tvrtke porastao tek 0,71 posto.
U proteklih tjedan dana dionice K+S-a dobile su na vrijednosti više od pet posto, što je najbolja izvedba dionica kompanija obuhvaćenih DAX-om u tom razdoblju.