Cilj redizajna je transformirati ono što je sad zbrkana zbirka detalja u moderniji 'prozor' koji će na jednom mjestu prikazivati interesna područja korisnika, izvijestio je CNN.
Uz brzi pregled osnovnih podataka, novi profil nudi i zbirku nedavno označenih fotografija.
Novi dizajn omogućavati će pristup povijesti odnosa između prijatelja, prikazujući detalje, poput njihovih komentara i događaja na kojima su bili, zatim brže pronalaženje prijatelja, isticanje značajnih veza i povezivanje s prijateljima s jednakim interesima.
Redizajnirani profil uvodit će se postupno, a do svih bi korisnika trebao stići početkom iduće godine, najavio je u nedjelju Facebook na blogu na kojem je predstavio promjene.
Članovi koji žele odmah nadograditi profil, mogu to učiniti na http://www.facebook.com/about/profile/.
Facebook je ove godine stalno ažurirao stranicu, uključujući i pokretanje novog komunikacijskog sustava, uvođenje opcije 'Facebook Places check-in', te promjene alata za podjelu informacija s određenom skupinom korisnika.