Naglasivši da je takvim rezultatima B.net prvi put potpuno profitabilan, Ježina je najavio da i u idućoj poslovnoj godini, koja već traje, očekuju porast prihoda veći od 20 posto. Nastavit će i s investicijama u poboljšanje mreže i usluga, koje se svake godine kreću oko 10 milijuna eura.
Kao i svake godine razmatraju mogućnosti širenja na još neke gradove u Hrvatskoj, no kako to ovisi o dostupnosti kapitala te planovima vlasnika Austrijanaca ističe da će se to širenje koje traži veće investicije teško dogoditi iduće godine, tako da ostaju poslovati u šest velikih gradova u kojima je doseg njihove vlastite mrežne infrastrukture do ukupno 264 tisuća kućanstava.
U korisničkom segmentu također bilježe povećanja, a posebno onih koji koriste fiksni broadband na njih 50 tisuća ili za čak 60 posto u odnosu na 2009. poslovnu godinu. Za 92 posto, na 50 tisuća porastao je broj korisnika telefonske usluge, a za 80 posto, na 55 tisuća broj onih koji koriste tzv. multiplay pakete (više usluga u jednom).
Za 9 posto, na njih više od 107 tisuća porastao im je i broj korisnika osnovnog paketa kabelske TV, a neplaniranim i izuzetno dobrim rezultatom Ježina je istaknuo i porast broja poslovnih korisnika na vlastitoj optičkoj infrastrukturi, od kojih su ostvarili 15 posto ukupnog prihoda i porast od 16 posto u odnosu na prošlu godinu.
Naglasio je i da korisnicima pružaju velike brzine pristupa internetu, trenutno najveće u Hrvatskoj, što omogućava njihova vlastita infrastruktura odnosno hibridna mreža koja je kombinacija optičke i koaksijalne u koju su kao i u usluge uložili znatna sredstva.