Ovaj "ro-pax" brod dužine je 180 metara, širine 30,50 metara, visine do gornje palube 15,80 m, dok je ukupne visine 36,8 metara i korisne nosivosti 11.300 tona. Na svojih dvanaest paluba moći će prevesti 750 putnika, kapacitet garažnog prostora je 200 osobnih i 230 teretnih vozila. Pokretat će ga četiri motora ukupne snage 38.400 kw, što će mu omogućiti razvijanje brzine od 24 čvora.
Primopredaja broda, koji će ploviti na liniji Marseille - Bastia na Korzici, bit će obavljena sredinom 2011.
Predsjednik Uprave Brodosplita Srđan Kovač na svečanosti porinuća istaknuo je kako je ovaj brod dokaz znanja i stručnosti zaposlenika tog brodogradilišta. Potvrda je to da se u splitskom brodogradilištu mogu konstruirati i izgraditi najsloženiji i najzahtijevniji projekti.
Vlasnik francuske tvrtke naručitelja "SNC Naval" Robert de Lambilly u izjavi novinarima je istaknuo kako je vrlo zadovoljan obavljenim poslom u splitskom brodogradilištu.
"Splitsko brodogradilište je bilo u natječaju sa francuskim brodogradilištima, ali Brodosplit je ponudio bolji tender i zato smo se odlučili za njega", kazao je de Lambilly.
Svečanosti porinuća, između ostalih, nazočio je i francuski veleposlanik u Hrvatskoj Jerome Pasquier. Ravnatelj sektora prodaje i projektiranja u splitskom brodogradilištu Branimir Kovačić novinarima je izjavio kako je cijena ovog broda poslovna tajna, no kazao je da iznosi iznad milijardu kuna.
Po njegovim riječima gradnja ovog broda je novo iskustvo za Brodosplit i vrhunac je svjetske tehnologije koja se trenutačno može naći za ovakav tip brodova.
Brod je jako kompliciran, a projektiran je i izgrađen u cijelosti u splitskom brodogradilištu, naglasio je Kovačić navodeći da je brod građen bez državnih subvencija hrvatske države, te da će se ostvarili pozitivan poslovni rezultat.
(Hina) xpgas yds