Drniški gradonačelnik nije zadovoljan novim nacrtom brze ceste kakvu predviđa studija, u kojem je cesta, umjesto sa zamišljena dva prometna traka u svakom smjeru svedena na jedan trak te se takva cesta, navodi Dželalija, ne može nazvati brzom cestom.
Dželalija zato ne podupire studiju utjecaja na okoliš za brzu cestu Šibenik - Drniš - Knin - granica s BiH i zahtijeva da se u nju uklopi drniška obilaznica, te priključak za grad Drniš. Navodi kako je nužno rezervirati koridor za brzu cestu, budući da su upravo u tijeku izmjene i dopune županijskoga prostornog plana i prostornog plana uređenja grada Drniša. Tako bi se izbjeglo nepotrebno ponavljanje procedure u izradi prostorno-planske dokumentacije, ističe Dželalija.
Slično je nedavno reagirala i kninska gradonačelnica Josipa Rimac koja je također zamjerila što u studiji nije predviđena izgradnja kninske obilaznice te što cesta nije projektirana s po dvama prometnim tracima u svakom smjeru.
Projekt izgradnje prometne žile kucavice, koja bi Šibenik spajala s nerazvijenijim zaleđem, spominje se već dugo godina, no tek je nedavno počela njegova provedba. Izrađena je i studija utjecaja ceste na okoliš, no ona ne odgovara očekivanjima drniških i kninskih gradskih čelnika.