Pomorački je rad teži od rada na kopnu, ali pomorci su izgubili pravo na beneficiran radni staž, rekao je Malger, jer je, primjerice, u međuvremenu strojosastavljač na brodu u brodogradilištu, dakle na kopnu, uvršten u tu kategoriju zanimanja, koju je izgubio njegov kolega na brodu. Slično je i s drugim zanimanjima u brodogradilištima za koja je priznat beneficiran radni staž, a pomorcima nije.
Naveo je primjer brodoličioca, brodobravara, motorista, brodocjevara, brodokotlara, istaknuvši kako su sva ta zanimanja uistinu, po zakonskim odredbama, otežana i opasna, ali su kad je nemirno more i zbog stalna boravka na brodu još opasnija i teža, što nije priznato.
Pomorci posebno zamjeraju što je beneficiran staž priznat vozačima tramvaja i gradskih autobusa, a njima nije, premda nisu za to da se ikomu ukidaju ta prava.
Zakonom i Pravilnikom su i kao zanimanja kojima se nakon određena broja godina smanjuje psihofizička sposobnost, zbog čega imaju pravo na beneficiran radni staž, obuhvaćeni baletani i balerine, operni pjevači i solisti, piloti, ronioci i dimnjačari, a pomorci nisu, naglasio je, a pomorci jednako tako sa 65 godina ne mogu više kvalitetno obavljati svoje poslove na brodu i na moru.
To je samo dio nedostataka Pravilnika, dodao je Malger, zbog čega od saborskih zastupnika i ostalih državnih tijela traže da njegovim izmjenama isprave nepravde nanesene tom i drugim zakinutim zanimanjima.
Ustvrdio je i kako ih u tim zahtjevima podupiru i brodari koji bi, ako pomorcima bude priznato pravo na beneficiran staž, vlastitim novcem plaćali njihova povećana prava.