Opel je, prema podacima MUP-a koje prenosi agencija Promocija Plus, u Hrvatskoj tijekom veljače prodao 782 automobila, dok ih je Renault prodao 576.
U ukupnom poretku za 2006. godinu, u prva dva mjeseca, još uvijek vodi Renault sa 1.661 prodanim automobilom, a Opel je drugi sa 1.634 prodana primjerka.
Tržišni udio Renaulta u prava dva mjeseca 2006. na tržištu novih putničkih automobila u Hrvatskoj je 13,89 posto, a Opela 13,67 posto.
Skupinu pet najprodavanijih automobilskih marki na hrvatskom tržištu u prva dva mjeseca zaokružuju još Volkswagen (1.168), Peugeot (1.013) i Citroen (951 automobila).
Unatoč sjajnim ocjenama na europskim testovima, domaći kupci ipak su u manjoj mjeri skloni japanskim automobilima, pa je tako najbolje plasirana japanska marka Toyota, na sedmom mjestu, sa 576 prodanih automobila i tržišnim udjelom od 4,82 posto.
Među modelima, primat je i u veljači zadržala Opel Astra i tako potvrdila popularnost među hrvatskim potrošačima. Prošli mjesec, 460 novih Astra našlo je u Hrvatskoj svoje prve vlasnike, a od početka godine njih 943.
Renault Clio drži drugo mjesto sa 330 prodanih primjeraka u veljači i 907 od početka godine.
Među prvih pet modela još su Škoda Fabia, Opel Corsa i Škoda Octavia.
Prema vrsti pogonskog goriva, 6.882 automobila ili njih 58 posto prodanih od početka godine imaju dizelski motor, a 5.074 odnosno 42 posto benzinski.
Veljača nije donijela značajne promjene u teritorijalnoj raspodjeli prodaje novih automobila. Najviše ih je i dalje u zagrebačkoj regiji, 35 posto, te Splitsko-dalmatinskoj (9,8 posto), Primorsko-goranskoj (8,7 posto) i Istarskoj županiji (7 posto), a najmanje u Ličko-senjskoj (0,49 posto), Virovitičko-podravskoj (0,83 posto) i Požeško-slavonskoj (0,96 posto).