Tako će Gorenje svim potrošačima servisirati perilice suđa i rublja te aparate za kuhanje 7 godina, a hladnjake i zamrzivače 9 godina od datuma kupnje. Za popravke izvan tih jamstvenih rokova, Gorenje će davati dodatno jamstvo od šest mjeseci.
Gorenje u svijetu ima servisnu mrežu s preko 10 tisuća servisera, a u Hrvatskoj ima 22 servisera i vozni park s devetnaest servisno opremljenih automobila.
Prema ranije objavljenim podacima, ukupni prihodi Gorenja za 2005. godinu trebali bi dosegnuti milijardu eura, a na hrvatskom tržištu 100 milijuna eura.
Najveći dio prometa, Gorenje je ostvarilo u programu bijele tehnike, koja u ukupnim prihodima tvrtke sudjeluje sa 80 posto. Tijekom 2005., Gorenje je prodalo 3 milijuna velikih kućanskih aparata, a u manjoj mjeri u prodaji su sudjelovali namještaj i oprema za sanitarije.
Slična struktura prodaje ostvarena je i na hrvatskom tržištu, na kojemu je Gorenje prošle godine prodalo 300 tisuća aparata iz grupacije bijele tehnike, 80 tisuća perilica za rublje i posuđe te sušilica, kao i 10 tisuća hladnjaka.
Grupa Gorenje, unutar koje djeluje Gorenje Zagreb, sastoji se od 47 društava od čega 33 izvan Slovenije.
Gorenje je najveći slovenski izvoznik, koji izvozi 93 posto proizvodnje, a jedan je od osam najvećih europskih proizvođača kućanskih aparata sa 4 postotnim tržišnim udjelom u Europi.
Proizvodi Gorenja prisutni su u više od 60 zemalja, a udjel prodaje pod vlastitim robnim znakom je 75 posto.