Najuspješnija marka u siječnju bio je Renault sa 1.085 prodanih vozila odnosno 17,1 posto tržišnog udjela. Na drugom mjestu je prošlogodišnji siječanjski lider - Opel, sa 852 vozila ili 13,4 postotnim udjelom na tržištu. Volkswagen je zadržao prošlogodišnje treće mjesto sa 668 vozila ili 10,5 posto tržišta. Na četvrtom mjestu je Citroen koji s 544 vozila drži 8,6 posto tržišta, a peta je Škoda sa 462 vozila i tržišnim udjelom od 7,3 posto.
Tumačeći smjenu na vrhu, analitičari napominju da je siječanj uobičajeno obilježen prijenosom registracija vozila kupljenih krajem prosinca prethodne godine. Kako je Renault zabilježio dobre rezultate tijekom prosinačke akcije prodaje vozila sa skladišta, siječanjski podaci ove marke značajnim dijelom su transfer prodajnog uspjeha prethodnog mjeseca, kažu analitičari. Dodaju da će sličan učinak vjerojatno imati i Opelova akcija "24 sata" čiji će se rezultati vidjeti u narednih 2-3 mjeseca. Tijekom te jednodnevne prodajne akcije održane u zadnjoj trećini siječnja, Opel je ugovorio prodaju 1.135 automobila.
Najveći dobitnici u siječnju, u usporedbi s prošlogodišnjim siječnjem, su Renault (+463 vozila), Citroen (+180), Ford (+146), Chevrolet (+123), Lada (+87), Peugeot (+83), VW (+79) i Toyota (+63).
Gubitnike predvodi Opel, prvak 2005. godine, sa 86 manje prodanih vozila, a tu su još Fiat (-76 vozila), Hyudai (-40), Nissan (-21) i Alfa Romeo (-13 vozila).
Na vrhu najprodavanijih modela u siječnju je Renault Clio s 577 vozila, koji je nakon duljeg razdoblja smijenio Opel Astru koja je druga s 483 registracije. Treći je VW Golf (242 vozila), a slijede Škoda Fabia (239 vozila), Opel Corsa (221), Citroen C3 (218), Renault Megane (215 vozila).