Neto zarada po dionici bila je za 2005. godinu 13,19 eura, dok je godinu ranije bila 11,16 eura.
U izvještajnom razdoblju 2005. godine, Renault je povećao prodaju za 1,7 posto, na 2 milijuna i 533 tisuće novih vozila i time prvi put premašio 2,5 milijuna prodanih automobila u jednoj godini.
Za rast prodaje zaslužna su tržišta izvan Europe, na kojima je Renault povećao prodaju za 21 posto, dok je u Europi zabilježio pad prodaje od 4 posto.
Pad prodaje u Europi u Renaultu tumače nepovoljnim proizvodnim ciklusom, padom prodajnih cijena, rastom cijena sirovina i troškova uvjetovanim prelaskom na eko normu Euro 4.
Iz Renaulta najavljuju da do 2009. godine planiraju lansirati 26 novih proizvoda, što bi po planovima tvrtke, trebalo rezultirati povećanjem prodaje za 800 tisuća vozila u razdoblju između 2005. i 2009. godine.
U Hrvatskoj Renault je tijekom 2005. godine prodao 9.094 nova osobna automobila i zauzeo drugo mjesto u prodaji po markama, s tržišnim udjelom od 12,89 posto.
Najuspješniji Renaultovi modeli u Hrvatskoj su Clio, kojega je prošle godine prodano 4.029 i Megane s prodajom 2 tisuće primjeraka.