ZAGREB, 4. ožujka 2004. (Hina) - Zagrebačka putnička agencija Generalturist predstavila je danas novi korporativni znak, logotip, koji će u idućih nekoliko mjeseci na autobusima, brošurama i drugim materijalima te Agencije zamijeniti
dosadašnji znak.
ZAGREB, 4. ožujka 2004. (Hina) - Zagrebačka putnička agencija
Generalturist predstavila je danas novi korporativni znak, logotip,
koji će u idućih nekoliko mjeseci na autobusima, brošurama i drugim
materijalima te Agencije zamijeniti dosadašnji znak.#L#
Novi logotip predstavila je danas u Generalturistu njegova
glasnogovornica Maja Weber ističući da je u novi logotip modernizirana
varijanta starog, te se globus koji okružuju natpis Generalturist iz
elipse pretvorio u krug a cijelom znaku dodana je trokraka zvijezda
kao simbol dinamike.
Uz to na današnjem susretu s novinarima Weber je kazala da još nemaju
točne najave za glavnu ljetnu turističku sezonu, no da za predsezonu i
podsezonu imaju 20 do 30 postotno povećanje rezervacija u odnosu na
lani, i to stranih turista za ture po Hrvatskoj. Najviše bi grupa
trebalo stići iz Francuske, Japana i Njemačke.
Iznoseći podatke za skijašku sezonu koja se približava kraju Weber je
kazala da je Agencija u odnosu na prošlu godinu zabilježila 10 do 15
posto bolju prodaju, a iznijela je i podatak da je Generalturiat za
predstojeće Europsko nogometno prvenstvo do sada prodao oko 300
aranžmana. Prevladavaju ona u kojima se putuje avionom, a velik broj
aranžmana kupile su pojedine hrvatske tvrtke koje će ih, kako su
doznali, pokloniti svojim zaposlenicima, partnerima i klijentima.
Ukupno je prodano oko 20 tisuća ulaznica za nogometne utakmice
Hrvatske u Portugalu, a vraćeno je oko 4500 neprodanih ulaznica i to
isključivo onih najskupljih (oko 100 eura).
(Hina) xtam ydb
(Hina) xtam ydb