ZAGREB, 1. ožujka 2004. (Hina) - U Španjolskoj i njenoj pokrajini Kataloniji postoji značajan interes za ulaganja u hrvatski turizam, a posebno zanimanje španjolski investitori pokazuju za velike tzv. resorts projekte koji se pokreću
u Hrvatskoj poput Brijuni Rivijere, Prevlake te onima vezanim za golf i bivše vojne komplekse kojima upravlja tvrtka-kćer Hrvatskog fonda za privatizaciju (HFP) Club Adriatic.
anje/financije-Turizam/ugostiteljstvo
ZAGREB, 1. ožujka 2004. (Hina) - U Španjolskoj i njenoj pokrajini
Kataloniji postoji značajan interes za ulaganja u hrvatski turizam, a
posebno zanimanje španjolski investitori pokazuju za velike tzv.
resorts projekte koji se pokreću u Hrvatskoj poput Brijuni Rivijere,
Prevlake te onima vezanim za golf i bivše vojne komplekse kojima
upravlja tvrtka-kćer Hrvatskog fonda za privatizaciju (HFP) Club
Adriatic.#L#
O tome je danas izvijestio državni tajnik za turizam pri Ministarstvu
mora, turizma, prometa i razvitka Zdenko Mičić, koji je krajem
prošloga tjedna boravio u Barceloni gdje je, između ostaloga, u
Gospodarskoj komori održao prezentaciju na temu "Ulaganja u turistički
sektor u Republici Hrvatskoj".
Na toj prezentaciji, održanoj s ciljem motiviranja Španjolaca za
ulaganje u hrvatski turizam, bilo je prisutno oko 50 predstavnika
španjolskih tvrtki i medija, a iako se nije ništa konkretno dogovorilo
Mičić napominje da su Španjolci iskazali zanimanje za razvojne
projekte hrvatskog turizma. Dodaje i da su se španjolski turistički
stručnjaci pohvalno i sa dosta simpatija izrazili o hrvatskim
nastojanjima da u sklopu razvoja turizma očuva okoliš i autentičnost
mediteranskog naslijeđa.
Osim predstavljanja navedenih projekta u sklopu prezentacije, Mičić
je govorio i o Strategiji privatizacije hotelskih kuća u državnom
vlasništvu (kojih je 30-ak), a čija je izrada u tijeku u resornom
ministarstvu. Ta bi strategija, u koju je primjerice uključen i
Sunčani Hvar, dodaje Mičić, trebala biti dovršena najkasnije do kraja
ovoga mjeseca, kada bi se trebala i predstaviti hrvatskoj Vladi te
javnosti. Osnova te strategije je, kaže Mičić, selektivni pristup,
odnosno da se, koliko je moguće, svakoj pojedinačnoj tvrtki pristupi
posebno uz traženje mogućnosti njene financijske konsolidacije i
stabilizacije poslovanja.
Za idući tjedan pak Mičić je najavio prvu sjednicu Povjerenstva za
pripremu turističke sezone (9. ožujka), kojega će od ove godine
koordinirati resor turizma, kao i formiranje Savjeta za turizama pri
tome resoru (10. ožujka).
(Hina) xtam yds
(Hina) xtam yds