ZAGREB, 31. siječnja 2004. (Hina) - Na Zagrebačkom velesajmu završeni su danas Drugi međunarodni dani marketinga - PRIME, na kojima je nastupilo 140 izlagača iz 15 zemalja svijeta, priopćio je organizator.
ZAGREB, 31. siječnja 2004. (Hina) - Na Zagrebačkom velesajmu završeni
su danas Drugi međunarodni dani marketinga - PRIME, na kojima je
nastupilo 140 izlagača iz 15 zemalja svijeta, priopćio je
organizator.#L#
U tri dana, koliko je trajao sajam, održana su mnogobrojna
predavanja, radionice i prezentacije. Oglašavanje, medij, dizajn,
event i direkt marketing, multimedija, grafička priprema i tiskarska
tehnologija bili su samo neki dijelovi ovogodišnjeg programa PRIME-a.
Dodijeljene su i nagrade za uspješan nastup na PRIME-u. Priznanje za
visoku razinu ukupnog nastupa i kristalna skulptura dodijeljeni su
tvrtki BELINA iz Krapinskih Toplica, a priznanje za dizajn i kristalnu
skulpturu dobila je tvrtka VECTOR DESING iz Zagreba. Za visoku razinu
ukupnog nastupa priznanje su dobile sljedeće tvrtke: B1 plakati,
Digital Print, Poslovna znanja, Print studio i Promo studio, svi iz
Zagreba, i Maba - Com iz Svete Nedelje.
Pohvale za uspješan nastup dodijeljene su zagrebačkim tvrtkama Aker
Publicu, B5 grupi i Promaru.
Zahvalnice za uspješnu poslovnu suradnju dobili su: CROMAR - Udruga
za marketing, Croatia airlines, Europlakat - Proreklam, HRT,
Obiteljski i Narodni radio i Outdoor, svi iz Zagreba, stoji u
priopćenju.
(Hina) pp ln
(Hina) pp ln