FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZAVRŠENI 2. MEĐUNARODNI DANI MARKETINGA

Autor: ;NLES;
ZAGREB, 31. siječnja 2004. (Hina) - Na Zagrebačkom velesajmu završeni su danas Drugi međunarodni dani marketinga - PRIME, na kojima je nastupilo 140 izlagača iz 15 zemalja svijeta, priopćio je organizator.
ZAGREB, 31. siječnja 2004. (Hina) - Na Zagrebačkom velesajmu završeni su danas Drugi međunarodni dani marketinga - PRIME, na kojima je nastupilo 140 izlagača iz 15 zemalja svijeta, priopćio je organizator.#L# U tri dana, koliko je trajao sajam, održana su mnogobrojna predavanja, radionice i prezentacije. Oglašavanje, medij, dizajn, event i direkt marketing, multimedija, grafička priprema i tiskarska tehnologija bili su samo neki dijelovi ovogodišnjeg programa PRIME-a. Dodijeljene su i nagrade za uspješan nastup na PRIME-u. Priznanje za visoku razinu ukupnog nastupa i kristalna skulptura dodijeljeni su tvrtki BELINA iz Krapinskih Toplica, a priznanje za dizajn i kristalnu skulpturu dobila je tvrtka VECTOR DESING iz Zagreba. Za visoku razinu ukupnog nastupa priznanje su dobile sljedeće tvrtke: B1 plakati, Digital Print, Poslovna znanja, Print studio i Promo studio, svi iz Zagreba, i Maba - Com iz Svete Nedelje. Pohvale za uspješan nastup dodijeljene su zagrebačkim tvrtkama Aker Publicu, B5 grupi i Promaru. Zahvalnice za uspješnu poslovnu suradnju dobili su: CROMAR - Udruga za marketing, Croatia airlines, Europlakat - Proreklam, HRT, Obiteljski i Narodni radio i Outdoor, svi iz Zagreba, stoji u priopćenju. (Hina) pp ln

(Hina) pp ln

An unhandled error has occurred. Reload 🗙