ZAGREB, 28. siječnja 2004. (Hina) - ZAGREB - Drugi međunarodni dani marketinga - PRIME, koji će biti otvoreni na Zagrebačkom velesajmu, okupit će 140 izlagača iz 15 zemalja svijeta. Oglašavanje, mediji, dizajn, event i direkt
marketing, multimedija i komunikacija, grafička priprema i tiskarska tehnologija, poslovni pokloni, audio-video tehnologija, samo su neki od segmenata izložbenog i prezentacijskog programa ovogodišnjeg PRIME-a. Tijekom tri dana trajanja sajma, na izložbenoj površini od 6.000 četvornih metara inozemni i domaći izlagači predstavit će najnovije trendove u industriji tržišnih komunikacija i marketinga. Koncipiran na posljednjim trendovima svjetskog sajmovanja, PRIME će pod istim krovom okupiti oglašivače, agencije, gospodarstvenike i stručnjake iz područja marketinga i tržišnih komunikacije iz zemlje i inozemstva. U stručno-edukativnom programu obrađivat će se teme poput sublimiranih poruka u oglašavanju, snažna komunikacija za jake brandove, utjecaj strateškog planiranja na industriju oglašavanja itd. Organizatori ovogodišnjeg PRIME-a su Zagrebački velesajam i gospodarsko interesno udruženje društava tržišnog komuniciranja HURA (11 sati, dvorana Brijuni ZV-a, Avenija dubrovnik 15).ZAGREB - Radni sastanak UFI marketing komisije koji će okupiti tridesetak visokih predstavnika sajamskih kuća, generalnih direktora,
ZAGREB, 28. siječnja 2004. (Hina) - ZAGREB - Drugi međunarodni dani marketinga
- PRIME, koji će biti
otvoreni na Zagrebačkom velesajmu, okupit će 140 izlagača iz 15
zemalja svijeta. Oglašavanje, mediji, dizajn, event i direkt
marketing, multimedija i komunikacija, grafička priprema i tiskarska
tehnologija, poslovni pokloni, audio-video tehnologija, samo su neki
od segmenata izložbenog i prezentacijskog programa ovogodišnjeg
PRIME-a.
Tijekom tri dana trajanja sajma, na izložbenoj površini od 6.000
četvornih metara inozemni i domaći izlagači predstavit će najnovije
trendove u industriji tržišnih komunikacija i marketinga.
Koncipiran na posljednjim trendovima svjetskog sajmovanja, PRIME će
pod istim krovom okupiti oglašivače, agencije, gospodarstvenike i
stručnjake iz područja marketinga i tržišnih komunikacije iz zemlje i
inozemstva. U stručno-edukativnom programu obrađivat će se teme poput
sublimiranih poruka u oglašavanju, snažna komunikacija za jake
brandove, utjecaj strateškog planiranja na industriju oglašavanja itd.
Organizatori ovogodišnjeg PRIME-a su Zagrebački velesajam i
gospodarsko interesno udruženje društava tržišnog komuniciranja HURA
(11 sati, dvorana Brijuni ZV-a, Avenija dubrovnik 15).
ZAGREB - Radni sastanak UFI marketing komisije koji će okupiti
tridesetak visokih predstavnika sajamskih kuća, generalnih direktora,
PR i marketing direktora iz 14 europskih zemalja i Iraka. Tema
sastanka je "Korporativni event - prijetnja ili izazov za izložbe i
sajmove?". Svoje korporacijske evente predstavit će tvrtke Microsoft
Croatia, VIP Net, Citroen Slovenija te Minhenski sajam (13,30 sati,
dvorana Brač ZV-a, Av. Dubrovnik 15).
ZAGREB - Obvezni mirovinski fond PBZ Croatia osiguranje na
konferenciji za novinare govorit će o poslovanju u prošloj i planovima
u ovoj godini (11 sati, PBZ, Vlaška 53).
ZAGREB - IDC, tvrtka koja se bavi pružanjem informacija i savjetovanja
o stanju tržišta industrije informacijskih i telekomunikacijskih
tehnologija, organizira jednodnevnu konferenciju pod nazivom
"Logistička rješenja u Hrvatskoj". Na konferenciji će biti riječi o
unapređenju i automatizaciji skladišnog poslovanja, upravljanju
distribucijom i transportom robe i materijala te optimalizaciji
troškova vezanih uz logistiku. Svoja rješenja i izvedbene projekte
predstavit će predstavnici vodećih tvrtki na području rješenja
upravljanja skladišnim poslovanjem i transportom robe i materijala;
Siemens, Info Opus, Oracl itd. Tvrtke Kraš i Konzum predstavit će
uspješnu primjenu rješenja iz svog poslovanja (9 sati, Hotel sheraton,
Kneza Borne 2).
ZAGREB - Tijekom prošle godine Ina Naftaplin, poduzeće za istraživanja
i proizvodnju nafte i plina, proizvelo je 1.205.572 tona nafte i
kondenzata i 1,847 milijardi prostornih metara prirodnog plina,
objavljeno je iz Ine. Domaća nafta polja ispunila su ili neznatno
premašila godišnji plan proizvodnje: od 36 polja, 24 su proizvela više
od planiranog.
Nasuprot domaćim naftnim poljima, podbačaj je zabilježen u Angoli
gdje nisu dobivene planirane količine nafte od 177,8 tisuća tona, dok
je u Egiptu dobiveno 2 posto više od planirane količine.
Urednica: Davorka Stanešić
tel: 01 4808-680
fax: 01 4808-821
(Hina) tp db
(Hina) tp db