ZAGREB, 27. siječnja 2004. (Hina) - Drugi međunarodni dani marketinga - PRIME, održat će se od 29. do 31. siječnja na Zagrebačkom velesajmu, a okupiti će 140 izlagača iz 15 zemalja svijeta.
ZAGREB, 27. siječnja 2004. (Hina) - Drugi međunarodni dani marketinga -
PRIME, održat će se od 29. do 31. siječnja na Zagrebačkom velesajmu, a
okupiti će 140 izlagača iz 15 zemalja svijeta.#L#
Oglašavanje, mediji, dizajn, event i direkt marketing, multimedija i
komunikacija, grafička priprema i tiskarska tehnologija, poslovni
pokloni, audio-video tehnologija, samo su neki od segmenata izložbenog
i prezentacijskog programa ovogodišnjeg PRIME-a, istaknuto je na
današnjoj konferenciji za novinare na ZV-u.
Tijekom tri dana trajanja sajma na izložbenoj površini od 6.000
četvornih metara inozemni i domaći izlagači predstavit će najnovije
trendove u industriji tržišnih komunikacija i marketinga.
U odnosu na prošlogodišnji PRIME broj izlagača ove je godine povećan
za njih 20.
Koncipiran na posljednjim trendovima svjetskog sajmovanja, PRIME će
pod istim krovom okupiti oglašivače, agencije, gospodarstvenike i
stručnjake iz područja marketinga i tržišnih komunikacije iz zemlje i
inozemstva, kazali su organizatori sajma.
Tako će se primjerice u stručno-edukativnom programu obrađivati teme
poput sublimiranih poruka u oglašavanju, snažna komunikacija za jake
brandove, utjecaj strateškog planiranja na industriju oglašavanja
itd.
Uz radionice i predavanja kao zanimljivosti su istaknute brojne
projekcije biranih spotova i ostalih radova vodećih festivala
oglašavanja, izložba plakata, te niz prezentacija.
Organizatori ovogodišnjeg PRIME-a su Zagrebački velesajam i
gospodarsko interesno udruženje društava tržišnog komuniciranja HURA.
(Hina) tp ds
(Hina) tp ds