ZAGREB, 29. siječnja (Hina) -
ZAGREB, 29. siječnja (Hina) - #L#
ZAGREB - Drugi međunarodni dani marketinga - PRIME, koji će biti
otvoreni na Zagrebačkom velesajmu, okupit će 140 izlagača iz 15
zemalja svijeta. Oglašavanje, mediji, dizajn, event i direkt
marketing, multimedija i komunikacija, grafička priprema i tiskarska
tehnologija, poslovni pokloni, audio-video tehnologija, samo su neki
od segmenata izložbenog i prezentacijskog programa ovogodišnjeg
PRIME-a. Tijekom tri dana trajanja sajma, na izložbenoj površini od
6.000 četvornih metara inozemni i domaći izlagači predstavit će
najnovije trendove u industriji tržišnih komunikacija i marketinga.
Koncipiran na posljednjim trendovima svjetskog sajmovanja, PRIME će
pod istim krovom okupiti oglašivače, agencije, gospodarstvenike i
stručnjake iz područja marketinga i tržišnih komunikacije iz zemlje i
inozemstva. U stručno-edukativnom programu obrađivat će se teme poput
sublimiranih poruka u oglašavanju, snažna komunikacija za jake
brandove, utjecaj strateškog planiranja na industriju oglašavanja itd.
Organizatori ovogodišnjeg PRIME-a su Zagrebački velesajam i
gospodarsko interesno udruženje društava tržišnog komuniciranja HURA
(11 sati, dvorana Brijuni ZV-a, Avenija dubrovnik 15).
ZAGREB - Radni sastanak UFI marketing komisije koji će okupiti
tridesetak visokih predstavnika sajamskih kuća, generalnih direktora,
PR i marketing direktora iz 14 europskih zemalja i Iraka. Tema
sastanka je "Korporativni event - prijetnja ili izazov za izložbe i
sajmove?". Svoje korporacijske evente predstavit će tvrtke Microsoft
Croatia, VIP Net, Citroen Slovenija te Minhenski sajam (13,30 sati,
dvorana Brač ZV-a, Av. Dubrovnik 15).
ZAGREB - Obvezni mirovinski fond PBZ Croatia osiguranje na
konferenciji za novinare govorit će o poslovanju u prošloj i planovima
u ovoj godini (11 sati, PBZ, Vlaška 53).
ZAGREB - IDC, tvrtka koja se bavi pružanjem informacija i
savjetovanja o stanju tržišta industrije informacijskih i
telekomunikacijskih tehnologija, organizira jednodnevnu konferenciju
pod nazivom "Logistička rješenja u Hrvatskoj". Na konferenciji će biti
riječi o unapređenju i automatizaciji skladišnog poslovanja,
upravljanju distribucijom i transportom robe i materijala te
optimalizaciji troškova vezanih uz logistiku. Svoja rješenja i
izvedbene projekte predstavit će predstavnici vodećih tvrtki na
području rješenja upravljanja skladišnim poslovanjem i transportom
robe i materijala; Siemens, Info Opus, Oracl itd. Tvrtke Kraš i Konzum
predstavit će uspješnu primjenu rješenja iz svog poslovanja (9 sati,
Hotel sheraton, Kneza Borne 2).
ZAGREB - Tijekom prošle godine Ina Naftaplin, poduzeće za
istraživanja i proizvodnju nafte i plina, proizvelo je 1.205.572 tona
nafte i kondenzata i 1,847 milijardi prostornih metara prirodnog
plina, objavljeno je iz Ine. Domaća nafta polja ispunila su ili
neznatno premašila godišnji plan proizvodnje: od 36 polja, 24 su
proizvela više od planiranog.
Nasuprot domaćim naftnim poljima, podbačaj je zabilježen u Angoli
gdje nisu dobivene planirane količine nafte od 177,8 tisuća tona, dok
je u Egiptu dobiveno 2 posto više od planirane količine.
Urednica: Davorka Stanešić
tel: 01 4808-680
fax: 01 4808-821
(Hina) tp db
(Hina) tp db