Prema dostupnim podacima, za Croatia summit akreditirano je oko 400 domaćih i stranih novinara.
Summit je puno bolje organiziran nego li onaj iz 2000., ocijenila je Zorana Bajt iz Večernjeg lista, međutim, tehnički je loše usklađen ton i slika jer su računala za pisanje smještena u press-dvorani gdje je osigurana slika ali ne i ton koji se mora snimati u za to posebno određenoj dvorani.
"Novinarima je tako onemogućeno da direktno bilježe tekst dok slušaju izlaganja", slaže se s njom i Zorislav Antun Petrović , dopisnik agencije APA.
Sandra Cerić Herceg iz beogradske agencije Beta drži da je u press-centru bilo premalo mjesta i premalo telefona.
Organizator tehnike iz Ureda predsjednika kazao je ranije za Hinu da su službe osigurale 22 telefonska priključka i 22 PC-ja no telefonirati se moglo samo lokalno.
Ured Predsjednika primio je samo pohvale za svoj rad, jer "sve je OK", kratko je komentirao novinar TV BiH Mirza Sadiković i pojasnio da im daje "čistu peticu".
Službe Ureda predsjednika Republike osigurale su "sve što smo tražili pa i više od toga", rekao je Sadiković.
Televizijske ekipe uglavnom su zadovoljne osiguranim uvjetima rada kao Anita Janko iz mađarske televizije Duna TV koja je pratila i zagrebački summit 2000., a zadovoljan je i njezin kolega iz mađarske novinske agencije MTI Sandro Veg.
Novinar Luciano Fraschetti s kanala TG3, koji je zadužen za praćenje predsjednika Talijanske Republike bio je također zadovoljan.
"Novinari se trebaju posvuda snalaziti i ne smiju biti razmaženi", kazao je Fraschetti.
A zadovoljna je i tehnička ekipa talijanske televizije RAI jednako kao i Antonella Cimagalli iz talijanskog Sky Newsa. Samo su te dvije televizijske kuće zakupile svoje kabine, uz još dvije hrvatske - Novu TV i RTL dok će ostali dolaziti na montažu koju je osigurala HRT, kazali su s Hrvatske televizije koja osigurava signal.
Croatia summit 2005. daleko je mirniji nego li zagrebački skup iz 2000. kada je bilo akreditirano oko tisuću novinara, a hrvatski sponzori odlično su iskoristili skup za promociju svojih proizvoda osiguravši hranu i piće uz promidžbene materijale.