Neto dobit najvećeg svjetskog trgovca odjeće, koji posjeduje osam brandova uključujući luksuzni brand Massimo Dutti i tinejdžerski brand Bershka, porasla je u prvoj polovici godine za jedan posto, na 951 milijun eura, poduprta strogom kontrolom troškova i nižom stopom korporativnog poreza.
U usporedbi s prethodnim 'zvjezdanim' godinama aktualni su rezultati slabi ali ukazuju na poboljšanje od drugog tromjesečja nadalje.
U prvoj polovini godine Inditex je zabilježio najslabiju dobit od 2009. kada je ona bilježila negativan trend. Bruto marža kompanije pala je na 58,6 posto prihoda, naspram 59,6 posto zabilježenih godinu prije, što pokazuje da u Inditexu imaju problema s povećanjem profitne stope.
Za vrijeme globalne krize kompanija je poslovala bolje od mnogih drugih u maloprodajnom sektoru, zahvaljujući između ostalog i modelu 'brze mode' koji obuhvaća brzu proizvodnju ograničenih količina cjenovno prihvatljivih verzija trendova s modnih pista, što omogućuje brzu reakciju na potražnju.
Ove godine kompanija muku muči s dosezanjem dobrih prošlogodišnjih rezultata, koje su poduprli nešto skuplji modni trendovi.