Aludirajući na službenu dokumentaciju potrebnu za uvrštenje kompanije u burzovnu kotaciju, kompanije je 'twitnula': "U povjerenju smo američkoj Komisiji za vrijednosnice (SEC) dostavili obrazac S-1 za planiranu početnu javnu ponudu (IPO)“.
Twitter nije objavio kada će točno IPO biti održan niti koja će biti početna cijena dionica.
Prema propisima objavljenim na internetskoj stranici SEC-a, kompanija može dostaviti povjerljiv prospekt za IPO ako je klasificirana kao "kompanija u usponu", s prihodima manjim od milijardu dolara.
Nakon što kompanija dostavi odgovarajuću dokumentaciju američkom regulatoru, nastupa razdoblje 'pred-IPO šutnje' u kojem ne smije komunicirati s medijima.
Takvom procedurom Twitter očigledno želi izbjeći grešku koju je napravio Facebook, stvorivši veliku medijsku buku i odredivši visoku početnu cijenu dionica, uz vrijednost IPO-a od čak 16 milijardi dolara. U međuvremenu je njegova tržišna kapitalizacija više nego prepolovljena.
Investitori procjenjuju da je vrijednost Twittera, kojeg su 2006. osnovali Jack Dorsey, Biz Stone i Evan Williams, nešto veća od 10 milijardi dolara.
Kompanija je inače na dobrom putu da ove godine ostvari 583 milijuna dolara prihoda, pokazuju podaci tvrtke eMarketer.