Kapacitet proizvodne linije u pogonu u Rugvici je oko 84 tisuće LED televizora godišnje, a u planu je i dodatno zapošljavanje djelatnika u proizvodnji.
Ovo je prva proizvodna linija takve vrste u Hrvatskoj, a glavno tržište Vivax LED televizora biti će tržište Hrvatske i zemlje Europske unije, navode iz M SAN Grupe.
Veličina LED televizora koja će se u početku proizvoditi je 22 inča (oko 56 centimentara), a do kraja ove godine iz M SAN Grupe najavljuju širenje proizvodnje na televizore 24 inča (61 cm), 28 inča (71 cm), pa sve do 32 (81 cm) i 39 inča (99 cm).
Vivax je robna marka M SAN Grupe nastala 2003. godine i do sada se probila na tržišta regije, zapadne Europe, Afrike te Južne Amerike. Dosadašnji ukupni prihodi Vivaxa iznose više od 173 milijuna eura, a iz M SAN Grupe navode kako se procjenjuje da je tržišni udio Vivax LED televizora u Hrvatskoj oko 8 posto.
Dodaju i da Vivax svoju ponudu širi na sve segmente potrošačke elektronike, od malih kućanskih aparata, klima uređaja, televizora i audio tehnike, sve do tableta i pametnih telefona.
"U idućem razdoblju širit ćemo prodajnu mrežu Vivax partnera kako bi s proizvodima bili prisutni u svakom mjestu i u svakoj trgovini. Ulaganje u vlastitu robnu marku je težak proces, ali M SAN Grupa je značajna sredstva uložila u razvoj proizvoda i u povećanje kvalitete. Ulazak Hrvatske u Europsku uniju vidimo kao priliku za povećanje tržišta, a proizvodnjom u Hrvatskoj želimo naš brend još više približiti domaćim kupcima", izjavio je predsjednik Uprave M SAN Grupe Miroslav Huzjak.