Pokretanje poslovanja u Hrvatskoj jedan je od strateških ciljeva tvrtke, jer hrvatsko tržište ima potencijal za rast, navode.
Cilj nam je postati tržišni lider, a zahvaljujući velikom iskustvu dobro smo upoznati sa željama klijenata i pružamo im pouzdanu i povoljnu uslugu, kazao je direktor Lindströma za Hrvatsku Mislav Barišić.
Napominje kako je ovakva vrsta usluge uglavnom nepoznata domaćim poslovnim korisnicima, a njene prednosti su brojne, pogotovo zbog ušteda koje mogu ostvariti.
Lindström se nada uspješnom pozicioniranju na domaćem tržištu, a jedan od glavnih ciljeva je uspostavljanje suradnje s velikim korporativnim i javnim klijentima koji imaju potrebu za radnom odjećom.
Prednosti najma radne odjeće za poslovne klijente su višestruke - tvrtkama omogućuje uštede, zaštitna odijela ostaju u vlasništvu pružatelja usluge, a korisnik plaća samo uslugu najma, kazao je predsjednik Lindström Grupe Juha Laurio.
Ističe i kako su taj model poslovanja prepoznale tvrtke diljem svijeta i tržište se znatno širi.
Lindström svojim klijentima nudi uslugu najma, koja uključuje svakodnevno pranje upotrebljavane i dostavu čiste radne odjeće.
Lindström trenutno posluje u 21 državi, ima 2.500 zaposlenih i u 2011. je ostvario 262 milijuna eura prihoda.